بلاگ

مزایای درمان Lastone

مزایای درمان Lastone

 

درمان Lastone یک روش درمانی تجاری ماساژ می ­باشد که از سنگ­ های گرم یا سرد برای ماساژ بدن شما استفاده می­ شود. اگرچه سنگ­ های سرد ممکن است جذاب نباشند، ولی منجر به تازه­ تر و شاداب شدن پوست گرم شما شده و اثرات مفیدی بر روی بدن دارند. این درمان متضاد با سنگ ­های گرم و سرد، منجر به تحریک سیستم گردش خون و لنفاوی شده و به فرایند سمیت زدایی بدن شما کمک می­ کند. این روش منجر به کاهش درد شده و اثرات تقویتی نیز دارد.

درمان LaStone مشابه ماساژ سنگ­ گرم(داغ) می ­باشد که واژه عمومی می ­باشد که توسط افراد مختلف استفاده می ­شود، ولی تفاوت­ هایی را با این نوع ماساژ دارد. در ماساژ Lastone از ۵۴ سنگ گرم(داغ) ، ۱۸ سنگ سرد و ۱ سنگ با دمای اتاق استفاده می­ شود. این روش تنها توسط افرادی صورت می ­گیرد که در این زمینه تخصص و مهارت کافی را دارند چرا که عدم آگاهی کافی نسبت به این روش منجر به بروز مشکلاتی در ماساژ با سنگ ­های گرم(داغ) می ­شود.

چرا درمان LaStone بهتر از روش ­های ماساژ با سنگ گرم(داغ) می ­باشد.

بسیاری از افراد تجربه ماساژ با سنگ ­های گرم(داغ) را داشتند، که در آن درمانگر با استفاده از سنگ ­های گرم(داغ) شروع به ماساژ کرده بود. لمس این سنگ­ های بزرگ برای درمانگر به منظور حفظ حساسیت خود آسان نمی­ باشد و در طول درمان بدن ممکن است بیش از حد گرم شود، به همین دلیل استفاده از سنگ­ های خنک می­ تواند کمک کننده باشد.

روش درمانی LaStone توسط چه کسی ایجاد شد؟

LaStone برای اولین بار توسط Mary Nelson در سال ۱۹۹۳ ابداع شد. وی یک ماساژگر اهل Tucson بود که شروع به استفاده از این روش کرد.

وی بیان می­ کند: در هر روز کاری، برای استفاده از سنگ­ های زیاد و یافتن راهی برای پیشرفت در باز کردن دریچه­ های انرژی در بدن، تشویق می ­شدم.

این ایده به سرعت پیشرفت کرده و امروزه به عنوان یک روش درمانی در اکثر مراکز آب درمانی یافت می­ شود. این روش بیشتر دارای جنبه ­های روحی و متافیزیک می ­باشد تا یک ماساژ ساده با سنگ­های گرم.

در درمان LaStone، سنگ ­ها تحت عنوان دسته­ های سنگ نامیده می ­شوند که دارای ویژگی­ های سلامتی می ­باشند.

در طی درمان LaStone چه چیزی روی می ­دهد.

این روش معمولاً با حرکات کششی ملایم و ماساژ سوئدیبرای گرم کردن عضلات بدن شروع می­ شود. پس از آن درمان­گر دو ردیف سنگ گرم(داغ) را بر روی میز ماساژ در راستای دو طرف نخاع قرار می­ دهد. درمان­گر برای جلوگیری از گرمای بیش از حد و سوختگی، سنگ­ ها را با یک گرم می ­پوشاند و سپس به شما کمک می ­کند تا بر روی سنگ ­ها دراز بکشید.

سپس درمانگر، سنگ ­ها با وزن­ های مختلف را بر روی کانال­های کلیدی انرژی بدن، که شامل ۷ مورد می ­باشد، قرار می­ دهد. سنگ­ های گرم در اندازه ریگ بین انگشتان و سنگ ­هایی با اندازه متوسط بر روی کف دست قرار می ­گیرد. همچنین درمان­گر در حین ماساژ سوئدی از سنگ­ های گرم یا سرد در دست خود استفاده می ­کند.

تعویض بین سنگ ­ها سرد و گرم، منجر به تحریک بدن و نیز سیستم گردش خون شده که به فرایند سم زدایی کمک می­ کند. همراه با سنگ­ های گرم، سنگ­ های سرد منجر به ایجاد حرکات مناسب مایعات در بدن می­ شود.

بهترین نوع ماساژ سنگ گرم(داغ) که تاکنون تجربه کرده ­ام، ماساژ LaStone می­ باشد. این کار توسط یک فرد بسیار متخصص صورت گرفت که نسبت به تمامی حرکات آگاهی کامل داشت.

در صورتی که یا ماساژگر هستید، می ­توانید دوره ­های درمان LaStone را سپری کنید.

همانند همیشه، مواردی که منجر به اذیت و ناراحتی در طول جلسه ماساژ LaStone  می ­شود را تذکر دهید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *