بلاگ

تاثیر شگفت انگیز آب گرم بر درد

تاثیر شگفت انگیز آب گرم بر درد

وان حمام خود را به یک سلاح قدرتمند در مقابل دردها، کوفتگی عضلانی و خستگی تبدیل نمایید.

خیس خوردن در آب داغ یکی از قدیمی ترین درمان های متناوب می باشد و دلیل خوبی برای چرایی انجام این مطالعه و صرف زمان برای آن است. تحقیقات نشان داده اند که درمان آب داغ به خوبی برای همه انواع شرایط اسکلتی، ماهیچه ای مانند فیبرو میالگیا،آرتروز و درد پایین کمر خوب کار می کند.

تحقیقات نشان می دهند که پیشینیان ما انتخاب درستی داشته اند.این درمان حال شما را بهتر خواهد کرد.این شیوه همچنین باعث باز شدن مفصل هایتان می گردد. درد را کاهش می دهد و به نظر می رسد دارای آثار دراز مدتی است که مزایای آن پس از غسل دادن آشکار می شود.این موضوع برگرفته از سخنان بروس ای بکر،رییس برنامه ورزش های آبی و موسسه داروهای ورزشی در دانشگاه واشنگتن در اسپوکان می باشد.
دلایل بسیاری مبنی بر عملکرد مفید غسل کردن با آب گرم وجود دارد.این امر منجر به کاهش نیروی جاذبه فشار اورنده بر مفاصل،بهبود ۳۶۰ درجه ای اندام درد می گردد و می تواند تورم و التهاب را کاهش و جریان خون را افزایش دهد.

 چه مدت شما باید در آب خیس بخورید؟ دکتر بکر می گوید که صبر کردن در آب به اندازه ۲۰ دقیقه بیشترین تاثیر را خواهد داشت و حتما قبل و بعد از این عمل آب بنوشید تا موجب کم آبی نگردید.

در ذیل به بررسی چند گام به منظور داشتن حمامی بهتر می پردازیم.

آب را گرم نگه دارید نه اینکه داغ باشد.آب در دمای ۹۲ الی ۱۰۰ درجه محدوده سلامتی می باشد.اگر شما مشکلات قلبی عروقی دارید چنین درجه حرارتی برای شما بسیار زیاد است زیرا منجر به ایجاد آشفتگی در قلبتان می گردد.کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا می گوید که هر چیز بالای ۱۰۴ درجه برای همه خطرناک است.

فقط در وان حمام ننشینید.آب گرم برای آرامش گرفتن بسیار خوب است ولی برای حرکت نیز عالی می باشد. آب گرم موجب تقویت شدن جریان خون حرکت کننده در ماهیچه ها و مفاصل گرفته می شود.ایجاد کردن یک استخر یا وان آب گرم مکانی خوب برای انجام دادن حرکات کششی ملایم است. برای از بین بردن درد پایین کمر،یک توپ تنیس را به وسیله کمرتان با استفاده از کف یا دیواره پشتی وان خویش محصور نمایید و سپس بدان تکیه داده و حرکت دهید.انعطاف پذیری حتی پس از درآمدن شما از آب گرم نیز به گفته دکتر وینسنت رییس کلینیک دارویی مایو فیبرومیالژیا در روچستر،افزایش می یابد. صبر کردن در آب گرم و انجام حرکات کششی بعد از آن به نظر موثر می باشد.

مقداری نمک اضافه نمایید.داده های جمع آوری شده توسط آکادمی بین المللی علوم نشان می دهد که بیشتر آمریکایی ها منیزیم کافی ندارند که فلزی معدنی مهم برای سلامتی استخوان و قلب می باشد.یک راه درمانش این می باشد:غسل کردن با کریستال های منیزیم سولفات که بدان نمک اپسوم نیز می گویند.آنها نسبتا ارزان قیمت می باشد و در عطاری ها و دارو فروشی ها یافت می شوند و طبق پژوهش های محققان دانشگاه بیرمنگام انگلستان می توانند تا ۳۵ درصد میزان منیزم را بالا ببرند.اما زیاد تند روی نکنید.موسسه ملی قلب می گوید که این نمک ها فقط باید در مواقع خاص مصرف گردند.افراد دیابتی نیز باید آگاه باشند که مقادیر بالای منیزیم منجر به تحریک آزاد سازی انسولین می گردد.

زمانی را برای یافتن استخر آّب گرم در نظر بگیرید.آب گرم می تواند در مبارزه با درد و خشکی آرتروز و فیبرومالژیا موثر باشد که نیازمند استخرهای گرم شده تخصصی برای ورزش می باشد. مطالعات متعدد درباره صبوری در هر دو وضعیت نشان می دهد هنگامی که آنان در برنامه های تمرینی آب گرم دو یا سه بار در هفته شرکت می کنند، درد آنها به میزان ۴۰ درصد کاهش و عملکرد فیزیکی آنان نیز افزایش می یابد. برنامه های تمرینی همچنین منجر به بهبود روانی می گردد و به مردم کمک می کند که بهتر بخوابند و مخصوصا برای افراد چاق موثر می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *