بلاگ

بهترین نوع جواهر برای ماساژ­درمانگر

بهترین نوع جواهر برای ماساژ­درمانگر

بدانیم که چرا گردنبند از نظر افزایش انرژی و ایجاد محافظت یک دارایی شگفت انگیز برای ماسا­ژ­درمانگر ها است.

بسیاری از ماساژ­درمانگر­ها  سؤال می کنند که آیا آنها باید جواهرات را بپوشند یا نه، اما در چشمه­ های­ آب گرم قوانین سخت گیرانه­ ای در این مورد وجود دارد. بعضی از ماساژور ها­ جواهرات را می پوشند در حالی که برخی دیگر احساس می کنند که باید  از جواهرات کاملا اجتناب شود.  با این حال اکثر ماساژ­درمانگر ها معتقدند تا زمانی که جواهرات با کیفیت سرویس ماساژ تداخل نداشته باشد، کاملا قابل قبول است.

حلقه ها

ابتدا اجازه دهید از یک نقطه نظر عملی به طلا و جواهرات نگاهی  بیاندازیم: حلقه ها اغلب محدودیت هایی را در حین ماساژ بوجود می ­آورند، که دلایل مورد قبولی در این رابطه وجود دارد.  ابتدا به این دلیل که مشتریان می ­توانند حلقه را احساس کنند، همچنین  باعث خراش دادن مشتری می شوند، اما مزایایی هم دارند، مثلا باعث ایجاد تله هایی برای باکتری ها، سلول های مرده­ ی پوست  و روغن می شوند.  حلقه ها هنگام شستن دست ها  قبل از جلسات ماساژ یا در حین ماساژ باید از دست خارج شوند، تا آب به تمام دست برسد و باکتری ­ها از بین بروند و بهداشت رعایت شود.

دستبند و گوشواره

دستبند نیز به دلایلی مشابه خارج از اتاق ماساژ نگهداری می­ شوند؛  مشتری می­ تواند دستبند و گوشواره را تشخیص دهد، همچنین دستبند و گوشواره می تواند مشتری را خراش دهند، و همچنین به درجه ای کمتر نسبت به حلقه، باکتری ها، روغن ها و سلول های مرده­ی پوست را به دام می­ اندازند. گوشواره می تواند حدود ۲  اینچ طول داشته باشد بنابر­این هرچه گوشواره طولانی باشد سبب حواس­ پرتی می­ شود، اما در چشمه ها­ی آب گرم باید طول گوشواره ­ها تا ۱اینچ باشد.

گردنبند

بسیاری از ماساژدرمانگر ها انتخاب می­ کنندکه گردنبند را بپوشند. تا زمانی که آنها بیش از حد بزرگ و حواس پرت کن نشوند. و همچنین باید طول گردنبند به اندازه ­ی کافی باشد  تا ماساژور هنگام تکیه دادن یا خم شدن  مشکلی برایش پیش نیاید. گردنبند واقعا برای ماساژ درمانگران مناسب است، زیرا آنها به راحتی می توانند کریستال یا سنگ های قیمتی مناسب را نگه دارند، که اغلب برای بهبود زخم یا حفاظت از انرژی استفاده می شود. در واقع، بسیاری از ماساژورها دوست دارند با استفاده از طلا و جواهر هایی که چاکراها  را متعادل می کنند یا برخی از محافظت های پر انرژی را ارائه می دهند، به طور مداوم در محیط کار و یا دیگر محیط هایی که به انرژی نیاز دارند، کار کنند.

حفاظت از انرژی

ماساژ درمانگر، پس از  ساعت ها کار با دقت با مشتریان که هر روزه و هر هفته انجام می­ شود، باید انرژی خود را که در مقابل طیف وسیعی از مشکلات مشتری تحلیل رفته است بازیابی کند. پوشیدن گردنبند با کریستال یا سنگ های قیمتی که ممکن است چاکراها را متعادل نگه دارد و از انرژی محافظت کند، پس جواهرات یک راه کوچک برای درمانگر برای کاهش انرژی منفی است که اغلب خود را در معرض آن قرار می دهند. یک مکان عالی برای پیدا کردن گردنبند های  ساخته شده از کریستال و سنگ های قیمتی، سایت PENDANT PERSONA است.

بهترین سنگ ها برای هفت چاکرا

۱- چاکرا ریشه در مورد احساس کنترل زندگی خود، مسائل زمینی، مالی و بقا است. سنگ های قرمز یا سیاه به طور معمول برای تعادل این چاکرا استفاده می شود. سنگ هایی مانند گارنت، جاسپر قرمز، کوارتز دودی، سیاه آنیکس، آتش آگات و هماتیت معمولا در چاکرای ریشه استفاده می شود.

۲- مرکز اتصال ما چاکرا ساکارا است، که در آن روابط ایجاد می شود و رنگ نارنجی مربوط به این چاکرا است. چاکرا ساکارا را می توان با استفاده از سیتین، کارن لیان یا مرجان متعادل نمود.

۳- چاکرا خورشیدی همه چیز درباره اعتماد به نفس، ارزش خود و توانایی ما در رسیدگی به شرایطی که بوجود می ­آید را مشخص می­ کند. رنگ این چاکرا زرد است، بنابراین برای حفظ تعادل این چاکرا می توان ازسنگ ها­ی سیتین، تولوز زرد، زرد سفیر و پریت استفاده کرد.

۴- مرکز عشق برای تمام روابط چاکرا قلب است و می تواند با سنگ های صورتی یا سبز مانند رز کورتز، جید یا سبز تورمالین یا رادونیت متعادل شود

۵-چاکرای گلو با همه چیز در ارتباط است و رنگ آن  آبی روشن است. سنگ ها­ی فیوژن، آکوامارین یا عقیق نوار آبی، به خوبی برای تعادل چاکرای گلو کار می کنند.

۶- مرکز انرژی ما برای تجسم و خلاقیت چاکرا چشمی یا چشم سوم است و رنگ آن نارنجی است. سنگ ها­ی لاپلاس لازولی، سدوالی و آنجلیت روی این چاکرا به خوبی اثر می گذارند.

۷– چاکرا تاج مرکز تمام  احساسات روانی ما است، همچنین ارتباط ما با جهان را مشخص می ­کند. سنگ های بنفش یا روشن به خوبی برای تعادل چاکرا تاج کار می کنند. سنگ های کوارتز، الماس، قلعه و ماه سنگ به خوبی برای تعادل این مرکز کار می کند

سنگ برای حفاظت

عدسی سیاه و آنیکس سیاه معمولا برای حفاظت از انرژی منفی استفاده می شود. کوارتز و کوارتز دودی نیز بسیار مفید هستند. کوارتز و هرکیمر الماس معمولا به عنوان سنگ هایی هستند که به تمیز کردن احساسات، انرژی و روشن ساختن فکر کمک می کنند، در حالی که  اسموکی کوارتز برای پاک کردن و محافظت از انرژی منفی استفاده می شود. توپاز شبیه به کوارتز است و همچنین در سطح پر انرژی هم عمل می کند.

همچنین سنگ یشم و جاسپر به طرز قابل توجهی انرژی مثبت را در روح و روان شما  بوجود می آورد و از شما در مقابل  انرژی  منفی محافظت می­ کند. سنگ قمر برای خارج کردن  انرژی عظیم منفی عالی است و ارتعاش در روان  شما را افزایش می دهد.

استفاده از کریستال ها و سنگ های قیمتی برای قرن ها رواج داشته است. هر دو سنت های روحی و معنوی از قرن هشتم قبل از میلاد از کریستال ها استفاده کرده اند و در همچنین در متون ودا (کتاب مقدس هندو) در این باره مواردی ذکر شده است. ایده ای که باعث شده مردم کریستال ها و سنگ های قیمتی را از زمین استخراج کنند، این است که بسیاری از مردم همچنان احساس می کنند که سنگ ها ا انرژی محافظتی  ایجاد می کنند که می تواند بر روی میدان انرژی طبیعی بدن تاثیر بگذارد. این در حالی  است که تحقیقات و شواهد علمی کمی برای حمایت از استفاده از کریستال ها و سنگ های قیمتی در درمان وجود دارد، اما با این حال همچنان برای بهبود انرژی از آن­ها استفاده می ­شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *