بلاگ

ابزار ماساژ در ماساژ درمانی

ابزار ماساژ در ماساژ درمانی

داشتن ابزار ماساژ مناسب باعث می­ شود همه چیز متفاوت باشد.

اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین ابزارهای جدید، تکنولوژی و تجهیزاتی که به سرعت در مرکز ماسا­ژ درمانی قرار می گیرند بیندازیم.

۱- نوار سینسیولوژی: نوار سینسیولوژی یک نوار تنفس، ضد آب، قابل کشش است که می تواند تا ۵ روز باقی بماند. نوار سینسیولوژی می تواند برای کاهش درد، دینامیک مایع، زخم و ورودی های نوروسنسوری مورد استفاده قرار می گیرد. این نوار برای درد بسیار عالی است، زیرا با استفاده از ابزاری ساده (بدون کشش)، چرخه درد (نظریه دروغ درد) را قطع می کند. نوار برای ورودی های نورو سنسوری مورد استفاده قرار می­ گیرد که می تواند در تمرین دهی مجدد عضلات برای تغییرات موضعی و حرکتی از طریق تحرک پذیری کمک کند.

۲- چوب بامبو: ابزار ماساژ بامبو می تواند به عنوان یک غلتک برای افزایش طول فیبرهای عضلانی استفاده شود. آنها همچنین می توانند گرم شوند، اجازه می دهد که بافت ها تحت فشار گرم قرار بگیرند  بگیرند و شل بشوند، و بطور کلی این ابزار در طولانی شدن و آرام شدن بافت کمک بیشتری می کنند.

۳- پخش کننده های روغن  ضروری: روغن های ضروری می توانند در کاهش استرس و ایجاد  آرامش و تسکین بسیار موثر باشند و باعث می شوند جو خاصی به وجود بیاید. همچنین روغن های ضروری  می توانند برای کاهش فشار سینوسی و کمک به تنفس در فصل زمستان و کاهش علائم آلرژیک در فصل بهار و تابستان استفاده شوند. یک پخش کننده روغن یک راه عالی برای ارائه مزایای روغن های ضروری در اتاق درمان است، و دیگر لازم نیست از روغن های گران­ قیمت در هر سرویس بصورت جداگانه استفاده کنیم.

۴- بسته های داغ با ارتعاش: ابتدا متوجه شدم که مدل اول واقعا به عنوان ابزار ماساژ به بازار ارائه نشده است، اما این دسته ها­ی کوچک موسیقی جاز چشم گیرند، زیرا دو ابزارخوب و مناسب ماسا­ژ درمانی (بسته گرم و ارتعاش) را با هم ترکیب کرده است.این ابزار مناسبی برای سال ۲۰۱۷ است.

۵- ورق های میکروفایبر: تعداد زیادی گزینه برای انتخاب میز ماساژ مناسب در بازار وجود دارد، و گزینه های بسیار خوبی برای مشتریان و ماساژ­درمانگر ها است. بنابراین از انتخاب چند ورقه­ ی جدید میکرو فایبر لذت ببرید.

 

۶- اسپیکر های بلوتوثی: در حال حاضر چندین مارک از اسپیکر های بلوتوثی وجود دارد که صدایی عالی دارند و قابل حمل می باشند. به دنبال یک اسپیکر باشید که قابل شارژ باشد که می تواند برای تماس های تلفنی در دفتر کار استفاده شود، و می تواند با موسیقی که از تلفن، رایانه لوحی یا کامپیوتر شما پخش می ­شود جفت شود. اسپیکرها می توانند گران قیمت باشند، اما اسپیکر با کیفیت متوسط به اندازه کافی برای موسیقی ماساژ مناسب است، و این چیزی که در اتاق درمان کمتر از آن استفاده می­ شود.

۷- سرویس های پخش موسیقی: سرویس های متعددی وجود دارد که موسیقی را از طریق اینترنت پخش می کنند، مانند پاندورا و می­ توانند به خوبی با اسپیکر های سایر دستگاه ها کار کنند. با این حال، مراقب باشید که اگر از یک سرویس رایگان استفاده می کنید، ممکن است آگهی بازرگانی پخش کنند و آن ها در حین موسیقی با صدای بسیار زیاد پخش می ­شوند، و جلسه را به نوعی برهم می ­زنند! شما همچنین برای دسترسی به این سرویس ها نیاز به اینترنت یا وای فای دارید.

۸- سرویس رزرو آنلاین: یک سرویس رزرو آنلاین خوب راهی عالی است برای شما تا خودتان را از تماس های تلفنی و پیام ها آزاد کنید. این خدمات همچنین به مشتریان اجازه می دهد که حتی بتوانند آخر وقت که دیگر شما به تماس ها پاسخ نمی­­ دهید برای خودشان وقت رزرو کنند. آنها همچنین می توانند تغیراتی اعمال کنند یا در صورت لزوم جلسه را کنسل کنند بدون اینکه نیاز باشد با شما تماس بگیرند به دنبال یک سرویس خوب بگردید که پیام های متنی یا الکترونیکی شما را ارسال کند و شما را از رزرو های جدید آگاه کند.

۹- خدمات کارت اعتباری: در حال حاضر گزینه های متعددی برای پذیرش کارت های اعتباری وجود دارد که بسیاری از آنها می توانند از طریق تلفن همراه انجام شوند و به درمانگر اجازه می دهد از طریق تلفن همراه کارت های اعتباری را بپذیرد. این یک ابزار ضروری برای درمانگران است، زیرا اکثر مردم برای خدماتی مانند ماساژ با کارت اعتباری خود پرداخت می کنند.  همچنین برای بعضی از این خدمات ممکن است به یک تلفن همراه یا دسترسی به اینترنت نیاز داشته باشید.

۱۰- خدمات ارجاع آنلاین: روش های زیادی برای فروش و عرضه­ ی در اینترنت وجود دارد. یک گزینه خدمات ارجاع آنلاین است. به این صورت که با سرویس ثبت نام کنید، یک نمایه ایجاد کنید و تخصص ها و مدارک مورد نیاز خود را فهرست کنید و مشتریان به راحتی می توانند از طریق سرویس با شما تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *