بلاگ

۷ فواید شگفت انگیز ماساژ مو

۷ فواید شگفت انگیز ماساژ مو

اگر آرزوی داشتن موهایی زخیم، درخشان و زیبا را دارید موهایتان را ماساژ دهید و این­کار را به عنوان بخش دائم برنامه مراقبت از موهایتان قرار دهید. اگر فقط به اندازه پنج دقیقه در روز این کار را انجام دهید باعث می ­شود که تفاوت خیلی زیادی در ظاهر آنها و حسی که نسبت به موهایتان دارید ایجاد شود. و دیگر نیازی ندارید که هر وقت موهایتان را ماساژ می دهید به آنها روغن بمالید. فقط با سر انگشتا­­نتان به آرامی موهایتان را ماساژ دهید تا شاهد معجزه باشید.

۷ فواید شگفت انگیز ماساژ مو

  • سرعت گردش خون در پوست سر را افزایش می دهد و باعث رسیدن اکسیژن و مواد تغذیه کننده به مو می­ شود، بنابراین مو قوی ­تر و سالم­ تر­ رشد می ­کند
  • باعث زدودن مواد سمی که احتمالا”در پوست سر جمع شده ­اند می شود .
  • فولیکول­ های غیر فعال مو را فعال کرده و آنها را تحریک به رشد مجدد می­ کنند.
  • وقتی­ که روغن جوجوبا، بادام، کنجد، زیتون، نارگیل، و کرچک به موهایتان زدید، ماساژ باعث مرطوب شدن و نرم شدن مو می­ شود. همچنین این­ کار به شما کمک می­ کند پوسته­ های فلسی شده و شوره­ ها از موهای شما زدوده شود.
  • ساقه مو را قوی کرده و باعث پخش شدن چربی طبیعی مو به بقیه قسمت ­ها می شود، به موهای شما جلوه و درخشندگی خاصی داده و در ضمن از موهای شما در مقابل شکستکی و موخوره محافظت می کند.
  • همچنین باعث آرامش و شل شدن پوست سر و عضلات گردن می ­گردد. عضلات منقبض شده پوست سر جریان خون رامحدود کرده و باعث خفه شدن فولیکول­های مو می­ شود.
  • ضمنا” باعث کم شدن استرس و تنش شده و به شما کمک می کند خواب بهتری داشته باشید.

 

توصیه هایی برای ماساژ دادن         

در هنگام ماساژ دادن، بر روی فرق سرتان تمرکز کنید، زیرا این قسمت خون کمتری را دریافت می­ کند.

توصیه­ های خرید

همیشه روغن های پلمب شده سرد بخرید چون این روغن­ ها بیشترین ویتامین و مواد مغذی را دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *